tillbaka

När jag sätter på låtar som påminner mig om allt mellan Kenya och internatet laddas klippen upp på 1.5 sekunder. Allt på internet går snabbt - att ladda ner skype gick på 20 sekunder. Vägarna är perfekt asfalterade. Allt är så rent - både inne och ute, inga sktiga korridorstoaletter och utomhus är allting även så strukturerat. Man kan dricka vattnet i kranarna. Det är konstant stråle och värme i duscharna. På Aftonbladets framsida står det om Madeleines comeback efter brytningen av förlovningen med Jonas Bergström.

Det är lite utav en kulturchock att komma hem, också.

Jag vet inte vad jag ska skriva, det existerar så många tankar. Men jag kan inte få ner dem i ord. Tänkte att nu är det väl knappt någon som längre läser bloggen - så kan använda det som klotterplank för mina tankar. Om det nu en vacker dag börjar dyka upp vettiga formuleringar istället för tankar som evigt tar över varandra.

Kommentarer
Postat av: my

jag tycker du också ska fortsätta att skriva, även hemma my love!

2010-07-03 @ 23:55:54
URL: http://myzetterquisthelger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0