6e maj

Halsen har den seaste veckan levt sitt lilla egna liv,´men nu börjar halsens lilla kalas även spridas till övriga kroppsdelar. Känner mig konstant utmattad, behöver sova konstant och därmed är ork för allt som behöver göras som bortblåst. Nu svenskaC prov och imorgon engelskaB nationella. Superbra.

Har ju inte nämnt att jag fick ett kuvert från uppsalatjejerna förra torsdagen, ett halsband och ett armband, samt ett varsitt brev från de alla, i födelsedagspresent. Det gjorde mig verkligen glad.



Jag snodde bilderna från tessans blogg, theresegarderob.blogg.se.

I tisdags var jag och Unn ute och åt med Amanda, hennes mamma som var på besök samt med hennes två kollegor på Divino. Väldigt trevligt.

Igår var vi ett antal internatkids som var på bio, vi såg Shutter Island, jag brukar vara ganska cool när jag kollar på läskiga filmer, men den här var verkligen jobbig att se och lämnade efter sig en rejäl tankeställare. Väldigt bra men läskig, så absolut sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0